Tuesday, July 19, 2011

KEGUGURAN RAMBUT

Mummy mengalami masalah keguguran rambut.  kritikal sangat. di rumah sana sini bersepah dengan rambut mummy saja. apabila sikat rambut,Ya ALLAH berkumpul rambut kat sikat tu. risau okeh.....

Mak mummy kata memang normal bila anak mula bermain air liur. babysitter azroiee pun cakap perkara yang sama juga. normal ka? tapi ramai kawan-kawan mummy yang anak mereka dah melalui proses nie pn mengalami perkara yang sama ketika masa dulu. so memang normal lah kot. babysitter azroiee cakap keguguran rambut ini terjadi sebab masa mummy melalui proses berpantang, banyak makan makanan panas. mungkin ada kebenaran nyer. sebab dulu masa pantang makan ikan kering masak lada dengan nasi ja.....lepas dah 20 hari lebih baru mula makan sup ayam.....

sekarang nie azroiee galak main air liur. siap main sembur2 air liur lg. bila mummy larang buat macam tu, lg azroiee buat.... aduhai anak mummy nie. sudah pandai buat macam2. paling buat mummy risau hobi baru azroiee ialah hisap tangan. bila mummy bagi soothers azroiee tak mahu.... 

harap sangat masalah nie dapat diselesaikan.....tapi tak tahulah sampai bila keguguran rambut ini akan berhenti..... mungkin keguguran rambut ini akan berhenti bila anak mummy sudah berhenti bermain air liur kot.....

Nota kaki : azroiee taufiq.....
jangan main air liur yer sayang. kasihan kat mummy nie.

2 comments:

  1. tq sis.....dah makin botak skrang.....merata-rata rambut.....klu shampoo or sikat lg gerun....apa pn tq sgt2...

    ReplyDelete