Tuesday, March 26, 2013

AIR MINERAL SEMULAJADI ANUGERAH

Korang pernah dengar tak Air Mineral Anugerah....mummy pernah dengar tp tak mencari pn sbb dah biasa minum air masak n air zam zam ja...tp sejak dah kekurangan stok air zam zam nie terus rasa nak mencari air mineral semulajadi Anugerah plak...
 
inilah rupa bentuk air mineral Anugerah
 
Nasib baik terjumpa kat Komtar sbb tak yah la nak cari jauh2 lepas nie...klu stok abis terus bleh beli, maklumlh ofis atas tu ja....korang dengar yer mummy nak story sikit tentang kebaikan Air Anugerah nie....Pertama skali Air Anugerah nie bukan air mineral biasa yer, ia merupakan air mineral yang telah dibaca 30 juzuk ayat Al-Quran berserta doa-doa pilihan. Selain tu gak air nie kaya dengan zat galian yang banyak menyumbangkan dalam perubatan islam....air nie gak mampu menyimpan kekuatan dan daya penyembuhan kepada manusia, sebab tulah air nie terpenting dalam perubatan secara islam....ia bukan sekadar menghilangkan dahaga tp bleh menjadi penawar pada diri kita gak yer...
 
Korang tak yah nak susah2 google k sbb mummy akan kongsi apa yang mummy tahu.....air anugerah nie ia kaya dengan beribu-ribu khasiat , antaranya.....:-
 
Kebaikan untuk diri sendiri...
# Menjadi penawar kepada beban kesakitan
# Melawan sebarang penyakit dari dalam
# Menjadi penyeri diri
# Memberi tenaga
 
Kebaikan untuk keluarga
# Melindungi dari gangguan makhlus halus (baik untuk azroiee)
# Memberi kesejahteraan rumahtangga
 
Kebaikan untuk kanak-kanak
# Terangkan hati
# Mudah memahami pelajaran
# Melembutkan hati
# Menguatkan daya ingatan
 
Kebaikan ibu mengandung (nie yang nak dengar nie)
# Mengurangkan sebarang sakit ketika hamil
# Membantu pertumbuhan kandungan
# Memudahkan bersalin (insyallah)
 
 
Selain tu gak, Air Mineral Anugerah nie bleh menjadi penawar segala penyakit seperti Kencing Manis/ Strok/ Demam/ Batuk/ Bisa Badan/ Lenguh Otot/ Anak Bermasalah/ Penerang Hati/ Seri Diri/ Pendiding Diri/ Sakit Pinggang/ Ibu mengandung/ Ibu bersalin/ Masalah dalaman dan akhir sekali untuk Murah Rezeki
 
Sebelum minum tu korang jangan la lupa untuk selawat kali & lafazkan niat untuk minum...air nie bleh minum sebanyak mana pun sbb takda pantang larang n side effect...Insyallah apa yang kita niat, ALLAH S.W.T. dengar....ALLAH tahu apa yang terbaik untuk kita yer n korang jangan la plak rasa was-was nak mencuba k.....
 
Air mineral nie telah menjadi air minuman harian mummy....setiap hari satu botol...

 

4 comments:

  1. mmg bgs air nih, masa makngah kene gatal2 i bg dia minum air nih gk, sambil mintak pertolongan ngn Allah cube gk mana tau berhasil kn...

    akak minyak dia pun akak ada

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah eika pn baru ja cuba....akan diamalkan sehingga bersalin...minyak apa yer sis...eika tak sempat tanya pn kat salesgirl tu produk apa lg keluaran anugerah...

      Delete
  2. saya pun skang minum botol kedua...kita berusaha kan kak..selebihnya kita serahkan pada Allah :)

    ReplyDelete
  3. http://www.sihhat-afiat.com

    ReplyDelete