Tuesday, October 04, 2011

CALLING FOR KASUT CANTIK

Makin lama hati mummy meronta-ronta mahukan sepasang kasut baru. serius mummy dah lama tak beli kasut baru. seingat mummy, yang terbaru cuma awal tahun ni kot mummy ada beli kasut. lepas tu sampai sekarang mummy tak pernah beli kasut untuk diri-sendiri.

untuk azroiee banyaklah. tu lah ada anak, untuk diri-sendiri terabai. oh ye adalah pertengahan tahun hari tu babah beli, tapi selipar scholl je. haha. itu pun sebab kaki mummy dah sakit tahap tak boleh blah masa cari pakaian raya azroiee di sekitar TOWN. so muka selamber je mummy pakai selipar dan kasut yang mummy pakai tu mummy simpan dalam beg. haha.

kalau boleh mummy  nak beli kasut ala-ala macam gambar-gambar kat bawah ni. cantik kan? ke pada pandangan mata mummy je cantik? tapi serius mummy suka kasut jenis macam ni. w/pun ramai yang kata mummy dah tinggi.

gambar-gambar ni mummy google je. terima kasih encik google. ni contoh-contoh kasut dari vincci. kalau nak beli kasut dari jimmy choo tu mummy rasa macam dalam mimpi je lah kot. sebab mummy ni jenis sayang duit sendiri. kasut paling mahal yang ada dalam simpanan mummy pun hanya dari Vincci sajoo....silalah kasihankan mummy ye. banyak kasut dalam almari kasut  yang babah belikan dan mummy dah simpan elok-elok dalam kotak. sebab tinggi bebenor.

Atika Rafina, sebenarnya engkau dah gemuk tu yang engkau macam tak selesa pakai kasut tinggi-tinggi kan?. iyo lah mummy mengaku. mummy dah gemuk sejak bersalinkan azroiee. tu yang mummy simpan je kasut-kasut tu. tapi sekarang ni macam tak sedar diri nak jugak beli kasut fesyen ala-ala artis kan? motif tulis nama fasha sandha kat sini? sebab mummy minat bangat dengan minah tu selain datin Nor Juma dan Aishwara Rai. haha.





 sejak dah gemuk n sakit tumit....inilah kasut yang selesa dipakai ke OPIS....

Selipar dari babah

dan di bawah ni kasut kegemaran mummy dari dulu lagi. mummy pun lupa kat mana mummy beli kasut ni. tapi yg pasti kat Vincci gak.... mummy tak tahu mana perginya kasut ni sekarang. puas dah mummy cari. w/pun kasut tu nampak buruk tapi mummy suka sangat dengan kasut ni. yang paling penting adalah keselesaan ketika di pakai. betul tak?



No comments:

Post a Comment