Wednesday, March 14, 2012

3RD ANNIVERSARY

Assalamualaikum dan selamat tengahari.



sepatutnya entri nie mummy buat dua hari lepas...ini kali pertama mummy membuat entri tentang ulangtahun perkahwinan mummy dan babah.....

Hari Isnin lepas 12/3/2012 genap usia perkahwinan mummy dan babah 3 tahun. dah 3 tahun mummy jadi isteri kepada En Talib.....Alhamdulilah kami bersyukur dengan perhubungan ini dan Alhamdulilah mummy dan babah di beri rezeki menimbang zuriat sendiri sekarang. Azroiee Taufiq adalah harta paling penting dalam hidup mummy sekeluarga sekarang.



bagi mummy usia perkahwinan mummy yang 3 tahun ini masih baru lagi. mummy masih mentah lagi dalam bab selok-belok menjaga sebuah perkahwinan itu. mummy masih tahap belajar lagi... mummy berharap mummy dapat belajar lagi dengan lebih baik pada masa akan datang. InsyaAllah.

mummy juga berharap mummy dapat menjadi isteri yang lebih baik seperti rajin memasak, mendengar kata suami, Alhamdulilah sekarang mummy dah kurang tido awal dan bila mood rajin datang mummy sendiri yang akan masak untuk babah w/pun babah melarang mummy dari berbuat demikian. 

mummy juga dah pandai kawal perasaan marah mummy. mummy tak seperti zaman dulu yang selalu marah klu kemahuan tak dituruti. mummy rasa mummy patut lebih matang mungkin bila sudah bergelar mak budak bukan? satu perkembangan yang baik untuk diri mummy.

cuma mummy nak sangat perangai degil mummy nie dapat dikurangkan. mummy memang degil sikit. mak mummy cakap mummy keras kepala dan tak mudah mengalah. hehe. mummy rasa babah pun dah faham sangat perangai mummy yang itu.

Nota Kaki : mudah-mudahan mummy dan babah dipermudahkan dalam urusan hubungan suami isteri ini. InsyaAllah :)

No comments:

Post a Comment